About me ( over mij )

Hoi

Ik ben Anouck Specker een 31 jarige wervelwind uit Vlaardingen. Met deze blog wil ik jullie meenemen in mijn wereld die gevuld is met gekleurde bolletjes wol , haaknaalden en mijn avonturen als patroon ontwerpster !

Ik zal vaak afwijken naar mijn drukke leventje thuis want daar spelen al mijn avonturen zich af !

Ik heb 2 kinderen ( bobby 9 jaar & Lily 3 jaar ) een man en een hond, aardig huisje boompje beestje zou je zeggen ;), en hoewel we volgens het boekje aardig idyllisch lijken is het in de praktijk alles behalve zo , wij zijn 4 drukke persoonlijkheden wat zich de nodige hilariteiten kan opleven . ( terwijl ik dit stukje schrijf is mijn dochter druk bezig haar boterham te verstoppen in de speelgoedkist , haar vlokken had ze er tenslotte al afgegeten )

Ik heb een eigen website waar ik mijn haakpatronen verkoop en daar ben ik naast mijn werk en gezin veel tijd aan kwijt ( nieuwsgierig ?? http://www.sweetypiedesign.com )

ik hoop dat jullie veel leesplezier en inspiratie zullen opdoen vanuit deze blog !

Tot snel en veel liefs

Anouck

hi and welcome to this blog !

My name is Anouck Specker , im from Vlaardingen in The netherlands ( next to Rotterdam) and with this blog ill give you a look in my crazy colorfull crochet Life.

I am a mother of two kids ( bobby 9 years old & Lily 3 years old ) a wife and dog owner . Sounds pretty perfect right ? Well guess again ! We are a pretty crazy group ( my daughter is hiding her sandwich in The toy chest as we speak , after all she ate all her chocolate of The Bread so Why eat The whole thing right ?) we are always busy but have alot of Fun together

When im not busy with my family i crochet …alot ! I love working with yarn and designing my own patterns ( wich i sell on http://www.sweetypiedesign.com ) and i never go out of The door without a w.i.p in my bag !

so enjoy this glimps in my Life !

Until later !, with love

Anouck

Een gedachte over “About me ( over mij )

Geef een reactie

